استت سون - آمارگیر سایت و اپلیکیشن

محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان

خدمات پس از فروش

سیاست ما در فروش محصولات مختلف، در کنار مشتری بودن است. در اجرای پروژه های مختلف به دلیل پشتیبانی بی چون و چرای مشتریان، افتخار داریم که همیشه مورد لطف و عنایت آنها قرار گرفته ایم.
در فروش محصولات همیشه فروش را آغاز یک فرآیند می دانیم. تلاش می کنیم حس خوب یک خرید با پشتیبانی فوق العاده را در مشتریان عزیزمان ایجاد نماییم.
این مهم از دلایل اصلی در کنار ما ماندن مشتریانی است که بیش از دو دهه است درخدمت آنها هستیم
این ارزش بسیار مهم را قدر می دانیم و می کوشیم لحظه ای در این خصوص کوتاهی ننماییم.

تعویض

شرایط و مدت زمان تعویض کالا

مشتریان فروشگاه نوین کنترل برای انجام آزمایش کالای خریداری شده تا 3 روز فرصت دارند. در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، فروشگاه، کالا را برای آنها تعویض خواهد نمود. چنانچه کالای مورد نظر در انبار موجود نباشد، مشتریان ارجمند دو انتخاب خواهند داشت؛
1- دریافت کالای مشابه به انتخاب خود
2- انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی
لازم به توضیح است که در هر دو حالت، این پروسه حداکثر ظرف 3 روز کاری انجام خواهد شد. هزینه  ارسال کالای تعویض شده نیز بر عهده ی فروشگاه نوین کنترل است.

شرایط تعویض کالا

1- مشتری باید ظرف حداکثر 3 روز پس از دریافت کالا، نسبت به اعلام ایراد فنی کالای خریداری شده اقدام کند.
2- ایراد فنی می بایست به تأیید کارشناسان نوین کنترل برسد.
3- ایراد ناشی از استفاده نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
4- کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.
5- چنانچه ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود و هزینه ارسال بر عهده ی خریدار است.

گارانتی

کلیه محصولات فروشگاه نوین کنترل دارای گارانتی می باشند، که مدت زمان آن در هنگام صدور فاکتور بسته به نوع محصول مشخص می شود.

شرایط گارانتی

زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در فاکتور محاسبه می شود
اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و برچسب هولوگرام
ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

ارائه ی خدمات رایگان به محصولات فاقد گارانتی معتبر مقدور نخواهد بود. لطفا هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید
ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و ... بنا به تشخیص کارشناسان فنی فروشگاه نوین کنترل نمی شود
انجام خدمات از قبیل تعمیرات  شامل گارانتی نمی شود
ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏ های فروشگاه نوین کنترل بوده است و فروشگاه نوین کنترل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه نوین کنترل خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فروشگاه نوین کنترل فرصت تست کالاهای فروخته شده را سه روز کاری پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا سه روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن 041-35552045 و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما - در وب سایت - به خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان فروشگاه نوین کنترل تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
برای ارسال کالای دارای ایراد به فروشگاه نوین کنترل، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا سه روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی یک روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر یک روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه نوین کنترل اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 041-35552045 و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 3 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده فروشگاه نوین کنترل است.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه نوین کنترل تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش فروشگاه نوین کنترل ارسال شود.
در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فروشگاه نوین کنترل عودت شود.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش فروشگاه نوین کنترل اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.